Pomoc techniczna


    • wymagania przeglądarki: system jest zoptymalizowany do pracy z przeglądarkami Microsoft Internet Explorer (od wersji 6) oraz Mozilla Firefox; tutaj możesz pobrać najnowszą wersję przeglądarki Mozilla Firefox (program freeware)

    • wydruki dokumentów: program Adobe Acrobat Reader do wydruku polecenia zapłaty za postępowanie rekrutacyjne oraz podania o przyjęcie na studia - pobierz (program freeware)

    • odzyskiwanie hasła: warunkiem odzyskania zapomnianego hasła jest wpisanie podczas rejestracji adresu e-mail. Kandydat, który zapomniał hasło może je odzyskać wpisując w ekranie logowania swój nr PESEL i używając opcji "zapomniałem hasło", następnie należy podać odpowiedź na pytanie, którego udzielił Kandydat podczas rejestracji. Wówczas system generuje tymczasowe hasło dla kandydata i wysyła je na podany adres poczty elektronicznej. Kandydat loguje się za pomocą nadesłanego hasła, a następnie może je zmienić na bardziej mu odpowiadające za pomocą opcji "zmiana hasła" w menu "moje konto".